Hoxe, o alumnado de 2º de Ed. primaria fixo un programa especial sobre “O Outono“.
Despois de traballar na clase e preparar os textos e a audición, fixeron este podcast en RadioBarouta.
E lembrade que estes e outros pódcast e programas de RadioBarouta están todos na web.
RadioBarouta – Audios
Esperamos que vos guste.

