Achegámonos ás medidas de tempo, primeiro entrando en contacto con diferentes xeitos de medir o tempo, e intentando chegar á reflexión da necesidade dunha medida estándar.

Traballamos a evidencia do tempo na que hai subxectividade. Un minuto facendo unha cousa pode ser percibido moi diferente a un minuto facendo outra.

Estimamos o tempo transcurrido, e medimos o tempo con medidas convencionais.


Tamén che pode interesar

Sucesos en 30 segundos [PDI 2024]
06:49
O alumnado do grupo mixto de matemáticas traballou a medida do tempo. ...
Traballamos a SUMA (descomposición)
02:11
Un novo vídeo de matemáticas de como se suma en Barouta. Traballamos a ...
Introducción á división mediante o reparto.
Iniciámonos na división mediante o reparto. Previamente, traballamos ...
Introducción á medida.
02:27
Para introducirnos na medida, primeiro comezamos con unidades ...
Traballamos a xeometría a través da arte.
Traballamos elementos xeométricos a través da arte. Ademáis de ser un ...
Estratexia buscando o 10, dobres +1, dobres -1.
02:00
Explicación de como sumar coa estratexia buscando o 10, dobres +1, ...
Matemáticas o 25N - 2024
Traballamos as matemáticas dentro do proxecto do 25N. Distintas formas ...
Agrupando de 10 en 10.
Agrupando de 10 en 10 para chegar a 100.
Circuíto númerros proporcionados, agrupando e coñecendo Tangram.
Coñocendo os números proporcionados. Agrupando de 10 en 10. Coñecemos ...
Traballando cos muros
Descomposición de números ata 10
Páxina 1 de 2

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Este sitio emprega Akismet para reducir o spam. Aprende como se procesan os datos dos teus comentarios.