Para introducirnos na medida, primeiro comezamos con unidades arbitrarias (obxectos), clips, paus de cores, escarbadentes, regletas, pinzas…

O obxectivo destas actividades é ir tomando conciencia da parte do obxecto que estamos medindo: a súa lonxitude. E chegar á conclusión que deste xeito é unha lea porque uns din 4, outros 6… Pois será mellor medir todas e todos co mesmo? Ao facelo así tódas e todos comunicamos o mesmo.

Xeramos a necesidade de atopar algo en común para medir todas e todos da mesma forma. Así chegamos ao cm, m, km.

No vídeo podemos ver:

  1. Un primeiro proceso de medir con diferentes obxectos, con recollida de datos.
  2. Unha segunda parte onde medimos unha mesma cousa (o perímetro dun folio) con diferentes obxectos de medida.
  3. Un momento de reflexións para chegar ás conclusións.
  4. Creamos a medida dun centímetro cortando pequenos anacos de fío de 1 cm. Vivenciamos e somos conscientes de canto é un cm.
  5. Medimos todas e todos coa mesma unidade: cos fíos de 1 cm que cortamos.

Tamén che pode interesar

Sucesos en 30 segundos [PDI 2024]
06:49
O alumnado do grupo mixto de matemáticas traballou a medida do tempo. ...
Traballamos a SUMA (descomposición)
02:11
Un novo vídeo de matemáticas de como se suma en Barouta. Traballamos a ...
Introducción á división mediante o reparto.
02:51
Iniciámonos na división mediante o reparto. Previamente, traballamos ...
Achegándonos ás medidas de tempo.
01:06
Achegámonos ás medidas de tempo, primeiro entrando en contacto con ...
Traballamos a xeometría a través da arte.
01:16
Traballamos elementos xeométricos a través da arte. Ademáis de ser un ...
Estratexia buscando o 10, dobres +1, dobres -1.
02:00
Explicación de como sumar coa estratexia buscando o 10, dobres +1, ...
Matemáticas o 25N - 2024
00:49
Traballamos as matemáticas dentro do proxecto do 25N. Distintas formas ...
Agrupando de 10 en 10.
00:21
Agrupando de 10 en 10 para chegar a 100.
Circuíto númerros proporcionados, agrupando e coñecendo Tangram.
00:51
Coñocendo os números proporcionados. Agrupando de 10 en 10. Coñecemos ...
Páxina 1 de 2

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir o spam. Aprende como se procesan os datos dos teus comentarios.