Saída a Lugo | Club de lectura do alumnado: “BAROUTA-LE”

O alumnado de 5° e 6° pertencente ao Club de Lectura viaxou ata Lugo para visitar o Museo Provincial, onde está o Torque de Burela, peza clave na lectura O Misterio do Torque de Burela.

Aproveitando a visita, fomos á praza do Campo, dende alí fomos a praza de Santa María, onde puidemos ver unha piscina romana. Tomamos o petisco no quiosco da Praza de España, diante do Concello e dende alí baixamos pola rúa de San Pedro onde subimos á muralla romana.

Baixamos da muralla pola porta Miñá, e vimos a Catedral e a Domus e cimentos da muralla no museo universitario.
Ao rematar fomos xogar ao parque Rosalía de Castro. Dende alí dirixímonos ao restaurante Fonte do Rei (para comer, Lugo).

Rematamos a visita voltando ata o Vello Cárcere.

Fin da visita express.

Aquí vos deixamos unhas imaxes

Referencias: